Siirry pääsisältöön

palaan pian

Olen liian väsynyt kirjoittaakseni yhtään mitään... hyvä että saan töiden jälkeen ruokaa pöytään... Olen töissä, tai siis käyn töissä... herään ennen kukonlaulua, ajan tunnin töihin, teen töitä ja ajan takaisin. Kotona olen neljän pintaan, nukkumassa kasilta... Jos on tottunut, niin eihän siinä mitään mutta kun mä en oo tottunut...


Kommentit

  1. me odotetaan täällä kyllä. :)
    Pidä ensin huoli itsestäsi ja perheestäsi ja työstäsi (luultavasti juuri tuossa järjestyksessä.)
    Me ollaan täällä sitten kun jaksat taas - ilman velvoitteita.


    VastaaPoista
  2. Voimia! Ja samoin, nuku ensin, bloggaa vasta sitten.

    VastaaPoista
  3. Voi muru, miksei töihin paluussa ole pehmeää laskua... Tsemppiä ihanainen, me ootetaan kyllä <3

    VastaaPoista

Lähetä kommentti