![]() |
| leiripaidat kuivurista |
![]() |
| aika mennä luokkaan |
![]() |
| päivän eka tarina - "sateenkaarikala" |
![]() |
| K on löytänyt vapaan sylin |
![]() |
| me maalataan kiviä - tehdään sateenkaarikaloja |
![]() |
| M kuuntelee tarinaa karhuista |
![]() |
| herken rauha |
![]() |
| päivän raamattukertomus |
![]() |
| vielä ehtii laulamaan ja tanssimaan |
![]() |
| ...ja jäljelle jäi sotku |
![]() |
| taidetta ja muuta sekalaista |
![]() |
| niin, siis ne vaalit oli tulossa... |
![]() |
| pikainen lounas lapsille |
![]() |
| ...ja mulle |
![]() |
| yläkerrassa L tekee töitä |
![]() |
| työvaatteet niskaan |
![]() |
| tarpeelliset tavarat taskuihin, kulkukortti kaulukseen... |
![]() |
| matka kulkee lakuun maalaismaisemissa |
![]() |
| tästä mahtuu vaan yksi kerrallaan |
![]() |
| 27 minuutissa ehtii isommalle tielle |
![]() |
| siellä on perjantaisin muitakin |
![]() |
| kotoa työpaikan pukuhuoneeseen 59 minuuttia |
![]() |
| eka tauko |
![]() |
| kahvia ja keksejä, aikaa vartti |
![]() |
| takaisin yläkertaan |
![]() |
| osaston ovella mua tervehtii pahvipappi jolla on sanoma |
![]() |
| jääpakkaus potilaalle |
![]() |
| ruokiksen aika |
![]() |
| maisemassa ei varsinaisesti valittamista |
![]() |
| vielä vikat kaksi ja puolituntia |
![]() |
| aika lähteä kotiin |
![]() |
| leima |
![]() |
| auto ladattu |
![]() |
| täällä on edelleen muitakin |
![]() |
| kotimatka, pukuhuoneesta kotiovelle 47 minuuttia |
![]() |
| juttutuokio L:n kanssa |




































































































Olipa lapsilla kivan oloinen leiripäivä! :)
VastaaPoistaT:Minttu
Meillä oli kokonaisuudessaan tosi kiva leiriviikko :)
PoistaTälläinen kuvakollaasi on todella valaiseva. Miten paljon tapahtumaa yhden perheen elämään voikaan mahtua! :)
VastaaPoistaN
Mä tykkään itsekin katsella näitä jälkikäteen :)
PoistaJoo yhdyn N:n kommenttiin. Hyvin toiminnantäyteinen päivä! Hauskoja sellaiset yksityiskohdat kuten se että amerikkalaisella sairaalalla on oma 9-kerroksinen parkkitalonsa tai tuo pahvipappi :D Miksi tuossa vaalimainoskuvassa on liikennevaloissa neljä lamppua? Mitä se neljäs valo kertoo?
VastaaPoistaHaa, hauskoja huomioita joita ei itse osaa edes miettiä :) Pahvipappi on itseasiassa kuva meidän sairaalan hengellisen osaston johtajasta. Neljäs valo on nuolivalo oikealle kääntymiseen.
Poista