torstai 24. lokakuuta 2013

super girl and all pink

Tänään on tullut rakennettua junarataa, korjailtua Batmanin ja Super Girlin puvustusta ja ostettua jälkimmäiselle punaiset sukkikset. Me ei olla sukkahousuperhe. Meidän lapsilla ei keskimäärin ole sukkiksia, pojilla ei ilmaston puolesta ole tarvetta ja jos olis käyttäisivät pitkiä kalsareita. M sai ekat sukkiksensa lahjaksi noin kolmevuotiaana. M rakastaa sukkahousuja, mun lapsi ON vähän kummallinen.


M:n balettitunnin aikana valjastin jannut teknologian taakse ja tunnin aikana ne oli keränneet ympärilleen lauman teknologiasta kiinnostuneita ihmisenalkuja. Toisella miehellä oli M:n iPad Mini ja toisella mun Surface Pro 2. Välillä ne vaihtoi keskenään ja ihailijalauma huokaili ihastuksesta. Jotenkin voisin kuvitella että laitetta enemmän ihailijoihin vetosi laitteiden sisältö, se luunkorjauslääkäriäppi. Poikien viihtyessä elektronisen lastenlaumavahdin kanssa, mä viihdytin itseäni koulukirjalla ja ymmärsin sen tunnin aikana miksi se eilinen tentti oli osin, hmm... vaikea, tai siis mietin et ihan oikeestiko mun pitäis nää tietää ja puolittain päättelin ja puolittain arvasin oikein. Siinä lukiessani tajusin että tenttikysymykset oli siitä lukemastani kappaleesta eikä suinkaan niistä mitkä meillä oli tentissä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.