torstai 30. elokuuta 2012

imperiumin vastaisku



00:20
”mamma, mammaa, mikä toi ääni oli” – ”se on tuuletin, nuku vaan, mä oon tässä vieressä”

01:20 
”mamma, mikä tää ääni on?” – ”ei mikään, nuku”

03:40 
”mamma, näin pahaa unta” – ”Mä tuun hetkeksi sun viereen, ei mitään hätää, oon ihan tässä”

04:50 
”mamma, mua pelottaa toi ääni” – ”Se on kastelujärjestelmä, tule katsomaan...”

...ja näin me nousemme ennen viittä aamulla. Pojat herää kuuden pintaan ja aamiainenkin on syöty jo kauan ennen seitsemää.

Kun se jäiskin tähän, mutta nythän mulla on vastassa itkuinen ja väsynyt lapsi joka itsekin toteaa että ”mamma, I think I’m having a really bad day today” – niinpä... kaikki on väärin, väärää paahtoleipää, väärällä hillolla, väärin leikattuna, väärät hedelmät, väärät mukit, väärät, väärät, väärät... yöpaitakin juuttuu päälle ja pikkuhoustkin on ihan mahdottomat ja KAIKKI on ymmärrettävästi pielessä... jostakin syystä; 

I think I’m gonna have a really bad day today!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.