tiistai 11. marraskuuta 2014

mä tahdon ja haluun

Illalla M ilmoitti et se haluaa olla sotaveteraani. Tänään on ”Veterans’ Day”. Mä sanoin et puhutaan tästä veteraanijutusta vähän ennen varsinaista ammatinvalintaa. Nyt kello on puoli yksitoista aamulla ja mun veteraani nukkuu edelleen.

Mie Ahmt/ E+/ Getty Images


K sanoi et sit kun Koira kuolee - Koira porskuttaa menemään ja tuskin kuolee ihan pian - se haluaa meille koiran sijasta nokkaeläimen. Sanoin et voi olla vaikeeta löytää lemmikiksi sopivaa nokkaeläintä.

Reuters

Disney

O haluu kissan.

meidän Esko ja Koira silloin joskus

Mä haluan irlanninsetterin.

täältä



L haluaa et meillä on siistiä ja karvatonta.


2 kommenttia:

  1. nokkaeläin :)!
    sitä elukkatoivetta ei meillä vielä olekaan keksitty esittää. (kenguru ja sinivalas ovat edelleen listalla, huoks)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuli vähän puun takaa toi nokkaeläin. Onhan se onneks aika kompaktin kokoinen ;)

      Poista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.