sunnuntai 2. marraskuuta 2014

marraskuun ekana 2014










Koiralle b-vitamiinia


talvi tulee

lauma skypettää L:n kanssa


ruisleipä menossa uuniin












mä yritän löytää sohvan vakuutuspapereita - turhaan

M kokoaa kirjaston kirjoja

aina on jotakin hukassa









mun kasvovesi





M:n kädet muistuttaa karttaa


















apteekista paketti mukaan - kyllä, ruokakaupassa on apteekki



postit mukaan



oon edelleen kiukkuinen siitä sohvasta, josko se helpottais tällä - helpotti














voittajien on helppo hymyillä




K:n hetkellinen epätoivo



valmistautumista iltaan



mukaan lähtee ruislimppu, voita ja punakuorista





























Koira istuu editoimassa mun kanssa



Hyvää marraskuuta kaikille!

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Mitä viljaa sisältää all-purpose flour?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ihan vaan valkoista vehnää ;)

      Poista
  2. Upea toi sun Halloween-asu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ekaa kertaa voitin parhaan asun palkinnonkin :)

      Poista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.