torstai 20. maaliskuuta 2014

keskiviikon kootut

isä ja tytär




päivän eka aarre




tän täytyy olla jotenkin hyvä vuodenaika tai tuulet puhaltaa oikein tai... yleensä Sand Dollareita ei voi poimia mukaan kymmenittäin vaan ehjän löytäminen on harvinaista



Wikipediasta lisää tietoa...




kaikki "möykyt" hiekalla on näitä jättimäisiä simpukankuoria

sit me lähdettiin pyöräilemään kylille

sade yllätti ja me pysähdyttiin panimoon maistiaisille...
mulle Lockup IPA ja L:lle NorthCoast Red

...ja pelaamaan Jenga Tetristä




illalla M luki mulle iltasadun ja sit mä luin M:lle iltasadun

2 kommenttia:

  1. Kiva päivä teillä :) Jänniä noi sand dollars, ihan uus juttu mulle..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tosi makeita... jotain sukua sekä merisiilille että meritähdelle...

      Poista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.