Tapasin Roxyn
ekaa kertaa muistaakseni noin vuosi sitten. Roxy työskentelee Nordstromin
tavaratalon lastenvaateosastolla. Ekalla kerralla me taidettiin ostaa M:lle uudet
verkkarit ja meillä oli mukana koko lauma. Pojat kiipeili kassalla esillä
olevissa syöttötuoleissa ja mulla valui hiki. Keväällä me ostettiin Roxylta
M:lle kesämekko, ja Roxy kantoi sovituskoppiin erilaisia mahdollisia mekkoja,
sanoi mielipiteensä mallista ja koosta ja ilmoitti väliaikatietoja
sovitushuoneitten ulkopuolella poikien kanssa odottavalle L:lle. Elokuussa se
kysyi ollaanko me kaikki yhdessä liikenteessä ja kantoi taas sovituskoppiin
kouluvaatteita koko laumalle sovitettavaksi. Ostin Roxylta kaikki M:n
kouluvaatteet ja vähän myös pojille, siihen meni muutama satanen.
Muutama viikko
sitten kun kävin palauttamassa ne M:n kengät, ne joista se ei tykännytkään,
Roxy myi mulle tilalle sen uuden mekon, sen jossa on koiria – Koira koiria. M
oli koulussa ja se kysyi mitä M:lle kuuluu, se muisti M:n nimenkin. Eilen me
oltiin liikenteessä hankkimassa jannuille pitkähihaisia paitoja. Ne mun aiemmin
GAP:istä tilaamat jatkaa matkaansa kierrätykseen, koska L:n mielestä – ja vähän
munkin – niitten leikkaus on huono, ja mitat vähän kummalliset. Roxy totes että
pojat on kasvaneet ja osas esitellä mulle just sellaisia paitoja kuin mistä mä
tykkään, se tietää että tykkään Mini Bodenista, Tea:sta ja Tucker+Tatesta.
Tilitin sille että M:n kaikki yöpaidat on vääränmallisia ja että mulla menee
hermot. Me käveltiin Nordstomiltä ulos mukana neljä pitkähihaista pojille,
M:lle kaksi pyjamaa ja yksi yöpaita, ja sit yhdet legginsit, yhteensä $226. Tänään
me palautettiin ne legginsit kotisovituksen jälkeen. Roxy myi tilalle pupumekon.
Oon ennenkin
kirjoittanut Nordstromin huikeasta asiakaspalvelusta. Roxy on siitä
malliesimerkki. Kaikkien tuhansien asiakkaitten joukosta se muistaa mut ja mun
lapset. Se tietää meidän kaikkien nimet ja se osaa valita niille sovitettavaksi
sellaisia vaatteita joista ne tykkää ja joista mä tykkään. Roxy on syy mennä
Nordstromin lastenosastolle mieluummin kuin tilata saman asiat netistä tai
ostaa ne jostakin muualta. Roxy tekee mun elämästä helpompaa ja mukavampaa.
Haluan asioida Roxyn kanssa. Roxynkaltaiset asiakaspalvelijat pitää yllä
Nordstromin tavaratalon mainetta ja tulosta. Ollaan tultu siihen kohtaan et jos
Roxylla on vapaapäivä, mä palaan asiaan myöhemmin uudestaan.
Roxyn myymää... MiniBoden, MiniBoden, MiniBoden, MiniBoden, MiniBoden, Tucker+Tate, Tea |
Hyvä asiakaspalvelija on kyllä aarre. Ootko ajatellu antavas liikkeelle palautetta Roxysta?:)
VastaaPoistaEhdottomasti, ja olen antanutkin! Annan muutenkin herkästi asiakaspalautetta suuntaan jos toiseenkin.
PoistaIhana Roxy ja ihana kirjoitus! :)
VastaaPoistaAnna
Ihana Roxy ja aivan ihania vaatteita! mä haluun meidän rriviöille samanlaisia :) autisti ihastuisi ikihyviksi noihin poikein paitoihin!!
VastaaPoistaKivoja vaatteita ja miten upeaa palvelua! :)
VastaaPoistaHienoa! Arvostan myös loistavaa asiakaspalvelua. Siksi ostan farkut aina samasta liikkeestä, jossa parikymppiset myyjät on todella osaavia, tietävät heti mitkä sopii mulle ja lyhentävät housut odottaessa!
VastaaPoista