lauantai 18. lokakuuta 2014

roxy

Tapasin Roxyn ekaa kertaa muistaakseni noin vuosi sitten. Roxy työskentelee Nordstromin tavaratalon lastenvaateosastolla. Ekalla kerralla me taidettiin ostaa M:lle uudet verkkarit ja meillä oli mukana koko lauma. Pojat kiipeili kassalla esillä olevissa syöttötuoleissa ja mulla valui hiki. Keväällä me ostettiin Roxylta M:lle kesämekko, ja Roxy kantoi sovituskoppiin erilaisia mahdollisia mekkoja, sanoi mielipiteensä mallista ja koosta ja ilmoitti väliaikatietoja sovitushuoneitten ulkopuolella poikien kanssa odottavalle L:lle. Elokuussa se kysyi ollaanko me kaikki yhdessä liikenteessä ja kantoi taas sovituskoppiin kouluvaatteita koko laumalle sovitettavaksi. Ostin Roxylta kaikki M:n kouluvaatteet ja vähän myös pojille, siihen meni muutama satanen.

Muutama viikko sitten kun kävin palauttamassa ne M:n kengät, ne joista se ei tykännytkään, Roxy myi mulle tilalle sen uuden mekon, sen jossa on koiria – Koira koiria. M oli koulussa ja se kysyi mitä M:lle kuuluu, se muisti M:n nimenkin. Eilen me oltiin liikenteessä hankkimassa jannuille pitkähihaisia paitoja. Ne mun aiemmin GAP:istä tilaamat jatkaa matkaansa kierrätykseen, koska L:n mielestä – ja vähän munkin – niitten leikkaus on huono, ja mitat vähän kummalliset. Roxy totes että pojat on kasvaneet ja osas esitellä mulle just sellaisia paitoja kuin mistä mä tykkään, se tietää että tykkään Mini Bodenista, Tea:sta ja Tucker+Tatesta. Tilitin sille että M:n kaikki yöpaidat on vääränmallisia ja että mulla menee hermot. Me käveltiin Nordstomiltä ulos mukana neljä pitkähihaista pojille, M:lle kaksi pyjamaa ja yksi yöpaita, ja sit yhdet legginsit, yhteensä $226. Tänään me palautettiin ne legginsit kotisovituksen jälkeen. Roxy myi tilalle pupumekon.


Oon ennenkin kirjoittanut Nordstromin huikeasta asiakaspalvelusta. Roxy on siitä malliesimerkki. Kaikkien tuhansien asiakkaitten joukosta se muistaa mut ja mun lapset. Se tietää meidän kaikkien nimet ja se osaa valita niille sovitettavaksi sellaisia vaatteita joista ne tykkää ja joista mä tykkään. Roxy on syy mennä Nordstromin lastenosastolle mieluummin kuin tilata saman asiat netistä tai ostaa ne jostakin muualta. Roxy tekee mun elämästä helpompaa ja mukavampaa. Haluan asioida Roxyn kanssa. Roxynkaltaiset asiakaspalvelijat pitää yllä Nordstromin tavaratalon mainetta ja tulosta. Ollaan tultu siihen kohtaan et jos Roxylla on vapaapäivä, mä palaan asiaan myöhemmin uudestaan. 

Roxyn myymää... MiniBoden, MiniBoden, MiniBoden, MiniBoden, MiniBoden, Tucker+Tate, Tea


6 kommenttia:

  1. Hyvä asiakaspalvelija on kyllä aarre. Ootko ajatellu antavas liikkeelle palautetta Roxysta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti, ja olen antanutkin! Annan muutenkin herkästi asiakaspalautetta suuntaan jos toiseenkin.

      Poista
  2. Ihana Roxy ja ihana kirjoitus! :)

    Anna

    VastaaPoista
  3. Ihana Roxy ja aivan ihania vaatteita! mä haluun meidän rriviöille samanlaisia :) autisti ihastuisi ikihyviksi noihin poikein paitoihin!!

    VastaaPoista
  4. Kivoja vaatteita ja miten upeaa palvelua! :)

    VastaaPoista
  5. Hienoa! Arvostan myös loistavaa asiakaspalvelua. Siksi ostan farkut aina samasta liikkeestä, jossa parikymppiset myyjät on todella osaavia, tietävät heti mitkä sopii mulle ja lyhentävät housut odottaessa!

    VastaaPoista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.