lauantai 1. helmikuuta 2014

helmikuun eka kuvina

oman veljen kanssa nukkuu paremmin

en osaa sanoa heräsinkö keskusteleviin pöllöihin vai siihen et yleensä tähän aikaan uima-allas odottaa

 ZZZZZZ...


mun aamu - lauantaisin

kainalokoira

matkalla alakertaan löysin tän kaksikon kylpyammeesta...

kolmas tutustui siihen sähkövehjekseen

kanadanhanhet oli matkalla johonkin...

Koiran aamupissi

vanhaherrahan näyttää ihan joltakin näyttelykapistukselta

sen sähkövehjeksen väliaikainen rekisteri - paperilappunen

vähemmän kotoisa remppakaaos

kylmää ja märkää ja aamuista

aamiaiseksi mustikkavohveleita





K esittelee mulle lempilelunsa - ei mikään yllätys - meidän täyttäessä sen "Super Star" - viikon kaavaketta

kaikki K:sta


sit mä ostin pari autoistuinta lisää... halvalla




rakas, rakas pikkuveli

mun eväät

ja ajanviete


postia

M:n treenit







miehet lähti maalikauppaan, mä jäin seuraamaan harkkoja




"ai niillä oli tänään joku valokuvapäivä..."




se on kaikkialla - 12th man - Seattle Seahawksin fanit





se on OIKEESTI kaikkialla... Go Seahawks!!!!



kastetta odottelevalle kastekaljaa ;)

riisihylly japanilaisessa tuokakaupassa

maistuisko merisiili? Multa ei kannata kysyä miten tää keitetään...

hummerit tosin oli aika hyvän hintaisia...


uusivuosi lähestyy


pikalounas laumalle


lastentarvikehelvetissä hakemassa niitä aamulla ostettuja autoistuimia

M ei ala, se ei kertakaikkiaan ala, se inhoaa sen veljiä ja jalkapalloa ja oikeastaan koko maailmaa





vika koulutus edessä




valmis




postia...

ai se taulu tuli näin nopeesti...


sairaalasta sain kauniin työasun - NOT


meidän uus Cokistaulu



zzzzzzzzzz.... päikkärit



hyasintti kukkii toivottavasti pian - jos pupu ei ehdi väliin


L oli mun nukkuessa saanut taulun seinälle

sillä aikaa kun lauma katsoi Loraxia ja mä nukuin sohvalla... L vahas pari autoa


viisi peliä Mastermindia

tää uusin väri saa kai jäädä...


sähköpostissa odotti kasteviesti




ruokaa laumalle.... "orange ginger chicken"


ruoka on melkein valmista





oluesta viiniin...


K sit päätti latoa ruokansa pöydälle ja lattialle...

...ja Koira oksensi - TAAS








korvapesu M:lle



iltasaduksi vähän DC Comicksia







M hyppelehtii meidän sänkyyn


mä saan pakollisen oppitunnin sähköautoilussa


...ja sit mä rupeen laittaa ruokaa... tänään syödään udon-nuudeleita ja kanaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.