sunnuntai 22. syyskuuta 2013

karhun kynsissä


Hiljaisuuteen on syynä tietokoneettomuus. Tällä tabletilla ei kauheen kauaa jaksa naputtaa kun kirjoitusvirheitä tippuu joka toiseen kirjaimeen... L tilas mulle uuden koneen, tullee loppuviikosta ja siihen asti on tyytyminen tähän – niin minun, kuin teidänkin.


Syksyn ekan päivän kunniaksi sataa ja tulee ja pullataikina kohoaa keittiössä. Hellalla kiehuu omenasose korvapuustien täytteeksi ja uunin lykkäsin just Karjalanpaistin, siitä riittää syötävää mun istuessa koulunpenkkiä kuluttamassa. Huomenna on ”The Day” niin mulla kuin K:llakin. K taitaa olla puhtaasti innoissaan. Mun tunnelmat on tiivis sekoitus puhdasta kauhua ja intoa.
 
Yöllä oli karhu käynyt kaatamassa meidän puutarharoskiksen – ei se siis mikään yllätys ollut, Koira heräs ja haukkui kutsumatonta vierasta puhtaan raivon vallassa liki tunnin. Aamulla oli vastassa kaatunut roskis kynnenjälkineen... mahtoi Hra tai Rva Karhua harmittaa kun kaadetusta roskiksesta löytyi vaan ruusun- ja tomaatinoksia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.