lauantai 28. syyskuuta 2013

opiskelijan arkea

Mä luen jokaisessa, edes puolijärjellisessä välissä... psykologin odotushuoneessa, lääkärin vastaanotolla, autossa koulun pihalla. Mun aivot on vanhat ja vähän homeessa ja mietin pystynkö omaksumaan tällaisen määrän tietoa näin kamalan lyhyessä ajassa. Miten selviän kaikesta ulkoa opeteltavasta? Siis niistä missä ei ole mitään logiikkaa, ainakaan paljaalle silmälle ja latinaa osaamattomalle.


neuropsykologin vastaanoton "terapiakoira" Rufus





Kolmikko oireilee sitä että mä oon aina koulussa ja sitä että silloin kun en oo koulussa luen. K kärsii eniten ja varmisti eilen illalla että varmasti en mene kouluun... en mennyt, menin M:n kanssa M:n koulun syyskarnevaaliin. M:lla on kiukku herkässä ja O viihtyy sylissä. L on tutustuttanut ne karjalanpaistin jämien jälkeen noutopizzaan ja hampurilaisravintoloihin. Mä olen elänyt viikon proteiinipatukoilla ja omenilla.

Eilen lääkärissä aloitin uudestaan oman rokotusohjelmani ja tukun vasta-ainetestejä... Yhteen käteen Hep B, toiseen Tdap (tetanus, hinkuyskä, kurkkumätä?) ja verikokeena vesirokko, tuhkarokko, sikotauti, vihurirokko ja tietysti tuberkuloosi. Seuraavaksi pitää tilata ote rikosrekisteristä ja hankkia muutama muu paperi.


Siellä koulukarnevaalissa törmäsin M:n reksiin ja jäin miettimään et mitä se koulupiirin erityisopetuksen pomo oli sille sanonut, kun mies varmisti multa viiteen kertaan että viihtyyhän M varmasti koulussa ja ollaanhan me tyytyväisiä ja heistä on niin ihanaa kun M on siellä. Nolostuin tän keskustelun aikana, eihän me mitään erityiskohtelua tarvita. 




cake walk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.