lauantai 14. joulukuuta 2013

jännääkin jännempi päivä

Tonttu söi aamulla pizzaa tehtyään yön sokerienkeleitä

aika rauhassa sai ajella lauantaiaamuna ennen päivän valkenemista


hiljaiselta näytti myös koulu



odottamass ekan osion alkamista



aamiaiseksi pullakahvit

"totuuden hetki"... koe oli vaikea eikä läpipääsy ollut mikään itsestäänselvyys

eka pari saa kutsun sisään tokaan vaiheeseen...

me muut odotetaan... hyperventiloidaan, juostaan vessassa ja nieleskellään oksennusta

meidän vuoro... eka ajatus kun näin mun tehtävä listan oli "Oh, S..T" lista ei ollut vaikea, mutta vaaditut taidot pitkiä, ja aikaa rajallinen määrä... punnitus, jalkakylpy, katetrin pesu, hammasproteesien huolto

ja sit taas odotetaan, tuloksia ja viimeistä kaksikkoa

syytä juhlaan


koko kurssi pääsi läpi kokeesta ja valmistui yhdessä... skumppa oli pöydän alla piilossa tulopksiin asti

takaisin harmaassa talvipäivässä... sydän keventyneenä, kurkku kipeänä ja nokka valuen
Mä oon puhki. Niin puhki etten tiedä itkiskö vai nauraisko. Niin puhki että oon aika varma etten aamulla kykene kampeamaan itseäni ylös sängystä... Flunssa joka on jyllännyt taustalla jo joitakin päiviä puskee nyt päälle täydellä teholla. Mä oon niin ylpeä itsestäni, enkä samalla ole ollenkaan vielä sisäistänyt että mulla on ihan oikea ammatti!



20 kommenttia:

  1. Onnittelut!!! Job well done!! <3

    VastaaPoista
  2. Onnea paljon , hienoa kovan uurastuksen jälkeen saada ammatti tärkeältä alalta t.Paula Mäntsälä Finland ;)

    VastaaPoista
  3. Mahtavaa! Onnittelut! :)

    Ansku

    VastaaPoista
  4. Lämpimät onnittelut, hurjan rutistuksen olet kyllä käynyt läpi. Hatunnosto!

    VastaaPoista
  5. onnittelut!! mitä ne matikat ym sitten on, joihin ilmoittauduit keväälle..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ne on jatko-opintoja varten :)

      Poista
  6. Nyt sanon, että hienoa Yksis! :D En edes tajua, miten pystyit opiskelemaan samalla, kun perheenne arki on blogin perusteella siirtymisiä ja kuljetuksia sinne tänne. Mutta ei sillä väliä. Onnittelut!

    - AS-tyttö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ei ollut helppoa kenellekään meistä :)

      Poista
  7. Paljon onnea!!! Hieno suoritus!

    VastaaPoista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.