lauantai 15. joulukuuta 2012

kiitollisuutta


Mä juon aamukahvia ja kuuntelen sivukorvalla kun kolmikko kiistelee... superpalloista ja legoista ja oikeastaan ihan mistä vaan. Välillä kiistely yltyy riidaksi ja palaa sitten taas kiistan asteelle – mun! mun! heeeeei! mun! mä en ala kun... M on nukkunut ihan liian vähän ja se kiukkuaa. Tavallisena aamuna se kuulostais rasittavalta, ärsyttävältä, hermostuisin. 

Tänään mä olen vaan hiljaisen onnellinen siitä, ettei se tapahtunut täällä. Ettei se tapahtunut M:n koulussa, että mulla edelleen on kolme lasta jotka kaikki on yhtä autuaan tietämättömiä eilisestä – yhtäklailla tietämättömiä kuin mä itse olen kivuliaan tietoinen. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.