keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

elämä on potta


Kun elämästä tulee potta. Mä olen syyllinen, pahasti... Yhteiskunnalliset asiat, maailmanpolitiikka, rauha, tasa-arvo ja kaikki muu on taka-alalla.

”Mitä teille kuuluu?” – O käy potalla. ”Ai sehän on kivaa” – Joo se on pissannut jo X kertaa ja kakannut kahdesti. ”Mut mitä teille kuuluu noin muuten?” – Ei mitään. O käy potalla. K ei käy.

Meidän elämästä on tullut harvinaisen epämielenkiintoista muiden silmissä. Me käydää potalla, tai siis yksi käy. Kasvatuksellisesta näkökulmasta on makeeta nähdä miten potalla kävijä jakaa karkkinsa sen kateellisen kanssa – eikä tosiaan ole pyydetty näin tekemään. Jotakin on jossakin välissä kuitenkin ilmeisesti tehty oikeinkin. 


4 kommenttia:

  1. XD

    Ja
    Ihana, ihana O... Niin hellyttävää ja kilttiä. <3

    /Älskling

    VastaaPoista
  2. Hyvä, O! Ei se mitään, jos elämä on väliaikaisesti yhtä pottaa! :D

    Ja terkkuja M:lle. Autismiblogin kautta tänne eksyin. Olen ite vähän vanhempi AS-tyttö, joten M:n kuulumiset herättää aina monenlaisia tuntemuksia. Kiitos, Yksis, että jaksat ja rohkenet kirjoittaa tällaista blogia. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa! Kivaa ja ihanaa kun tulit, mun tietynlainen haaveen täyttymys saada mukaan myös AS-lukijoita :)

      Poista
  3. Upeeta, mahtavaa O! Tässä asiassa hän on kehittynyt nopeammin kuin K. Kyllä kannattaakin antaa rutkasti posittiivista palautetta.

    VastaaPoista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.