maanantai 25. helmikuuta 2013

muisti vuotaa kuin seula


Milläköhän mä muistaisin illalla mennä sinne MOPS:n leadership teamin kokoukseen? Tiedättekö kun joskus on sellaisia asioita, jotka vaan tietää unohtavansa? Kerta kerran jälkeen näkee ne kalenterissa ja seinäkalenterissa ja aina on vaan yhtä yllättynyt siitä et ai, toihan on tänään tai huomenna ja kohta eilen. Aamulla viimeks huomasin sen kalenterista ja nyt puoliltapäivin se oli taas yllätys.

En tiedä onko se tää vanhuus vai enneminkin noi kolme apinaa, mutta siinä missä ennen kalenteri ja asioiden muistiin kirjoittaminen oli lähinnä kuriositeetti niin nykyään sitä kalenteria joutuu jopa käyttämään. Ei minkäänlaisia mahdollisuuksia pitää kaikkea mielessä.

L ei mua tässä hyödytä, hyvä kun muistaa missä asuu ja lastensa nimet. Eilen illalla sille tuli totaalisena yllärinä et M:n baletti on siirtynyt tiistaille ja et keskiviikkona olis se erityiopetussuunnitelmapalaveri. Tänään oon liittänyt sen mun Hotmailkalenteriin ja lisännyt sinne kaikki tärkeimmät, mä kun itse käytän paperista versiota.


2 kommenttia:

  1. :D Jätitkö koiran kotiin? Ihanat raitapaidat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En unohtanut, mutta en olis ollut kovinkaan hämmästynyt jos vaikka olisinkin :)

      Poista

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.