perjantai 1. helmikuuta 2013

perjantaina


Oon taas heilunut päivän kameran kanssa... kuvia seuraa myöhemmin. Yritän saada aikaiseksi vähän vaatimattomamman määrän kuvia.

Lasten telkankatsomiseen tuli roima leikkaus tammikuun alun jälkeen ja meillä on päiviä joina se avataan korkeintaan muutamaksi kymmeneksi minuutiksi jos sitäkään. Silti mietin et näyttääkö meidän elämä tältä:



Tosiasiassahan sitä ehtii paljon ja kaikkea ja sitä puhelintakin yritän olla räpläämättä liian kanssa. Siitä huolimatta jossakin takaraivossa kuiskailee pelko siitä, että lapset muistaa kuinka ne AINA katsoi telkkaa ja mutsi AINA istui vaan koneen ääressä.

L tekee tänään kotoota töitä ja mä jätin apinat kotiin kun kävin kahvilla ja kaupassa ja koululla ja kaupassa... Lähtiessä L:n auto aiheutti komplikaatioita lähtemiseen ja kieltäytyi kytkemästä sitä mun vihaamaa bluetoothia pois päältä, kytkien sen L:n työpuhelun aina mulle autoon L:n luurin sijasta. Olin siis myöhässä. Ennen en koskaan myöhästynyt mistään ja nykyään myöhästyn ihan liian usein.  Mun poissaollessa L oli niitä töiden lomassa ulkoiluttanut ja pistänyt näköjään töihinkin.



Kello on vartin yli yksi. Ulkona paistaa aurinko. L on kotona ja on perjantai. En valita. Nautin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.