torstai 22. marraskuuta 2012

haastattelu


Tiuhti oli kysynyt pojaltaan Tiitiltä nämä 21 kysymystä ja innostuin itse tekemään saman M:n kanssa... pitäis vissiin katsoa peiliin ja yrittää edes ryhtyä vähän mielenkiintoisemmaksi ihmiseksi... Käytännössä mä siis käänsin kysymykset englanniksi ja kirjoitin M:n vastaukset sit suoraan tähän.

1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle?
  • I love you

2. Mikä tekee äidin onnelliseksi?
  • Because I love you

3. Mikä tekee surulliseksi?
  • Throwing toys and taking them away

4. Miten äiti saa sinut nauramaan?
  • Because you laugh and I repeat after you

5. Millainen äitisi oli lapsena?
  • You had panties and pants and I don’t know what else

6. Kuinka vanha äitisi on?
  • 40 - M muistaa jokaisena päivänä kertoa mulle että oon 40 ja L 43

7. Kuinka pitkä äitisi on?
  • This tall - laittaa kädet mun pään päälle

8. Mikä on äitisi lempipuuhaa?
  • Work and eat - bloggaan ja syön siis

9. Mitä äitisi tekee, kun et ole itse paikalla?
  • Work and laundry 

10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin miksiköhän?
  • Because everybody knows you - ...kaikki tuntee apinan ja apina ei ketään

11. Missä äitisi on tosi hyvä?
  • Cooking

12. Missä äitisi ei ole kovin hyvä lainkaan?
  • You don’t know how to make mushrooms - jäin miettimään että en siis osaa tehdä sieniä VAI valmistaa niitä syötävään muotoon?

13. Mitä äitisi tekee työkseen?
  • Go to school and write - tässä näkyy tää kotiäitiyden arvostus

14. Mikä on äitisi lempiruokaa?
  • Bread

15. Miksi olet ylpeä äidistäsi?
  • Because you knit very well

16. Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?
  • Cinderella

17. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä?
  • We eat and do laundry together - vitsi että mä osaankin olla tylsä mutsi!

18. Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi?
  • We have the same eyes - totta

19. Mitä eroa teissä on?
  • You have a bracelet and I don’t - M tarkoittaa tätä mun Medical ID:ta

20. Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua?
  • Because I’ve grown out of your tummy

21. Mikä on äitisi lempipaikka minne mennä?
  • To a birthday party - näinköhän?


2 kommenttia:

Kokeillaan miten tää kommentointi sujuu näin... Kerro mitä mietit. Jos et halua rekisteröityä, olet tervetullut laittamaan mulle sähköpostia tahdonasiat@gmail.com, tai kommentoimaan Facebookin kautta.